Aktywna Tablica – Informacja o planowanych sposobach korzystania z pomocy dydaktycznych

Planowane sposoby wykorzystania tablicy interaktywnej / monitora interaktywnego – nasze propozycje

    • Pisanie i rysowanie na tablicy interaktywnej / monitorze interaktywnym oraz praca uczniów i nauczycieli z powstałym obrazem.
    • Korzystanie podczas lekcji z różnorodnych zasobów internetowych (plansz, słowników, encyklopedii), programów edukacyjnych, otwartych zasobów edukacyjnych i bezpłatnego oprogramowania.
    • Włączanie i angażowanie uczniów w proces tworzenia treści edukacyjnych (np. zadania w formie prezentacji).
    • Przygotowywanie przez nauczycieli konspektu lekcji (z uwzględnieniem ćwiczeń interaktywnych) w oprogramowaniu tablicy interaktywnej / monitora interaktywnego.
    • Samodzielne przygotowywanie przez nauczycieli materiałów edukacyjnych do wykorzystania podczas lekcji i dzielenie się nimi z innymi nauczycielami (co wpłynie na zwiększenie ilości materiałów dydaktycznych w placówce).
    • Dostosowanie treści edukacyjnych dla indywidualnych potrzeb uczniów (w tym dla uczniów niepełnosprawnych, niedostosowanych społecznie).
    • Możliwość nagrywania prowadzonej lekcji w celu późniejszego jej analizowania lub przekazania uczniom w celu powtórki materiału.
    • Wyświetlanie filmów, zdjęć, obrazów graficznych jako uzupełnienie czy tło do omawianych problemów.
    • Praca z różnymi rodzajami plików (pliki tekstowe, graficzne, animacje).
    • Praca z podręcznikami w wersji elektronicznej i interaktywnej.
    • Utworzenie nauczycielskiego zespołu samokształceniowego, w celu wymiany doświadczeń między nauczycielami wykorzystującymi tablice interaktywne / monitory interaktywne, propagowanie dobrych praktyk.

    Zapraszamy do kontaktu z nami – odpowiemy na wszelkie pytanie dotyczące programu „Aktywna Tablica”, pomożemy dobrać odpowiedni sprzęt, wypełnić wniosek i pozyskać fundusze dla Państwa szkoły.

    telefon 12 410 86 10
    komórka 724 999 106

    Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą zgodną z wymaganiami projektu „Aktywna Tablica”