Pracownia językowa PC PRO

  1. /
  2. Produkty
  3. /
  4. Pracownie językowe
  5. /
  6. Pracownia językowa PC PRO


Profesjonalna pomoc w nauczaniu języków

Pracownie językowe Egis MentorNowoczesny, najbardziej wyspecjalizowany system wspomagający lektorów w nauczaniu języków obcych. Różnorodność i atrakcyjność funkcji pracowni pomaga w prowadzeniu efektywnych i angażujących zajęć. PRODUKT POLSKI – system został wyprodukowany w firmie Mentor. Pracownia PC Pro to efekt wieloletnich doświadczeń firmy w projektowaniu systemów językowych. Mentor i Egis gwarantują wysoką jakość i niezawodność działania sprzętu oraz solidną opiekę techniczną i serwis u klienta.

Pobierz specyfikację pracowni językowej PC PRO

Profesjonalna pomoc w nauczaniu języków

Pracownia zawiera:
  • jednostkę centralną ze zintegrowanym wzmacniaczem stereo
  • moduł cyfrowej regulacji siły głosu
  • program Navigator PRO do sterowania z komputera
  • Recorder – oprogramowanie magnetofonu cyfrowego z Trenerem Wymowy
  • słuchawki z mikrofonem BL-888
  • 2 głośniki do zabudowy w biurku
  • Do wyboru: meble Standard, Lux, Fala, kabinowe
  • krzesła Entelo Classic
Opcja PLUS:
  • pulpit ucznia B3 z regulacją siły dźwięku + okablowanie
  • pulpit ucznia B2 z regulacją siły dźwięku i wejściem/wyjściem audio + okablowanie
  • pulpit ucznia B1 z regulacją siły dźwięku, przyciskiem zgłoszenia i sygnalizacją diodową, wejściem/wyjściem audio + okablowanie
Akcesoria opcjonalne:
  • opcja mobile do pracowni z maksymalnie 12 stanowiskami (dopłata za przenośną walizkę)
  • 3 rodzaje słuchawek do wyboru
  • rejestrator cyfrowy 24 ścieżkowy
  • wysokiej jakości głośniki
  • pętla induktofoniczna
  • notebook do obsługi pracowni Win10
  • tablet 10” do sterowania pracownią
  • monitor dotykowy 22-27” na ramieniu
Pracownia językowa PC PRO w skrócie:
  • możliwość dystrybuowania dźwięku z 8 niezależnych urządzeń audio do 8 oddzielnych, niezależnych grup uczniów
  • dowolnie konfigurowane pary, trójki lub czwórki
  • możliwość stworzenia 16 dowolnych grup dyskusyjnych
  • losowe tworzenie grup dyskusyjnych
  • wzmacniacz stereo z cyfrową regulacją barwy i siły głosu
  • Drag&Drop – obsługa programu poprzez przeciąganie i upuszczanie ikonek, program dostosowany do wyświetlaczy dotykowych
  • cyfrowa regulacja siły głosu z mikrofonów
  • podsłuch uczniów przez nauczyciela
  • praca indywidualna ucznia z podsłuchem własnym
  • rejestracja audio wybranego ucznia lub grupy
  • import listy uczniów z dzienników elektronicznych
Gwarancja 5 lat! Serwis w siedzibie użytkownika w całym kraju!

Funkcjonalność

Funkcje realizowane w pracowni:
  • dzielenie uczniów (układanie w grupy) na dowolnie konfigurowane pary lub trójki lub czwórki (maksymalnie 16 grup)
  • praca w grupach:
    • podział słuchaczy na dowolne grupy (max 16), które jednocześnie realizują własne programy (max 8) (np. grupa A dyskutuje z lektorem, grupa B słucha audycji i dyskutuje)
    • dowolne przełączanie uczniów pomiędzy grupami
    • szybkie (jednym przeciągnięciem ikonki) przerzucenie ucznia do innej grupy
    • konwersacja w grupie z możliwością kontroli przez lektora
    • konwersacja w grupie z lektorem z transmisją do wybranych słuchaczy
    • konwersacja słuchacza z lektorem z transmisją do wybranych słuchaczy
    • konwersacja słuchacza z grupą z transmisją lub bez
    • część uczniów z grupy A rozmawia z nauczycielem i między sobą, reszta osób w grupie A słucha tej dyskusji,
  • praca w parach:
    • podział słuchaczy na pary (max 16), które jednocześnie prowadzą dialogi nie słysząc się pomiędzy parami (podział odbywa się według dowolnych numerów stanowisk np..: 1+9, 5+12, itd.),
    • konwersacja uczniów w parach z podkładem dźwiękowym,
    • konwersacja uczniów w parach z nauczycielem,
  • podsłuch dowolnego ucznia, pary lub grupy
  • konwersacja z uczniem, parą lub grupą
  • konwersacja z uczniem z transmisją dyskusji do wybranych słuchaczy- jednej z grup
  • konwersacja z grupą z transmisją do wybranych słuchaczy- jednej z grup
  • zapis pracy (rozmów) na magnetofonie cyfrowym w formacie WAV
  • wysyłanie programu/audycji z dowolnego źródła (magnetofon, DVD, komputer) do wybranych uczniów,
  • prowadzenie wykładu przez wbudowany wzmacniacz i głośniki
Funkcje specjalne:
  • dzielenie uczniów (układanie w grupy) na dowolnie konfigurowane pary lub trójki lub czwórki; kto z kim ma być w grupie dyskusyjnej – o tym decyduje nauczyciel (rozmieszczenie stanowisk nie może stanowić przeszkody),
  • losowe (generowane z systemu) tworzenie grup dyskusyjnych składających się z dwóch lub trzech lub czterech osób,
  • tworzenie grup dyskusyjnych (roboczych) składających się z dwóch lub trzech lub czterech osób siedzących obok siebie (układanie kolejne),
  • możliwość stworzenia 16 dowolnych grup dyskusyjnych,
  • sposób tworzenia i edytowania grup polega na przeciąganiu ikonek uczniów w odpowiednie miejsca w oknie oprogramowania sterującego (Drag&Drop),
  • zapamiętywanie układu sali (osiem programowalnych przycisków, którym będzie odpowiadał odpowiedni, pożądany podział na grupy i przypisane źródła dźwięku) z nadaniem nazw przycisków programowalnych,
  • możliwość podłączenia 8 urządzeń audio z opcją dystrybuowania dźwięku z każdego wejścia do oddzielnej grupy (8 grup jednocześnie odsłuchuje INNY program),
  • regulacja głośności poszczególnych wejść audio,
  • przypisanie nazwy kolejnym wejściom liniowym,
  • cyfrowa regulacja siły głosu dla każdego ucznia osobno lub dla wszystkich (uwzględnia potrzeby uczniów słabo słyszących i niedosłyszących),
  • możliwość zdefiniowania ilości przycisków symbolizujących stanowiska uczniów,
  • możliwość zdefiniowania minimalnej i maksymalnej ilości grup / wejść audio.
Funkcje dostępne dla słuchacza:
  • praca indywidualna:
    • odsłuch programu nauczania zadanego przez lektora
    • odsłuch wykładu lektora
    • konwersacja z lektorem
    • konwersacja z innym słuchaczem lub wybraną grupą
    • powtarzanie zwrotów po lektorze nagranym na kasecie lub CD
    • kontrola własnej wymowy
  • praca w parach:
    • podsłuch przez lektora wybranej pary
    • konwersacja wybranej pary z lektorem
  • praca w grupach:
    • odsłuch programu nauczania przez grupę
    • odsłuch wykładu lektora przez grupę
    • konwersacja w grupie z możliwością kontroli przez lektora
    • konwersacja w grupie z lektorem z transmisją do wybranych słuchaczy
    • konwersacja słuchacza z lektorem z transmisją do wybranych słuchaczy
    • konwersacja słuchacza z grupą z transmisją lub bez
    • konwersacja w grupie z podsłuchem przez inną grupę
  • w każdym trybie możliwe jest nagrywanie wypowiedzi na magnetofon nauczyciela
  • w każdym trybie uczeń posiada podsłuch swojego głosu
Funkcje dodatkowe:
  • timer odmierzający czas pracy,
  • podłączenie urządzeń audio do stanowiska uczniowskiego
  • jednoczesny odsłuch audycji z podłączonego urządzenia i informacji płynących z sali (np. poleceń nauczyciela)
  • jednoczesne nagrywanie na podłączonym urządzeniu słyszanej audycji oraz własnego głosu
  • możliwość podłączenia komputera
  • oprogramowanie magnetofonu cyfrowego, dwuścieżkowego z licencją na wszystkie stanowiska:
    • jednoczesne odtwarzanie dwóch plików dźwiękowych
    • jednoczesny zapis jednego pliku dźwiękowego i odtwarzanie innego pliku,
    • zapis dźwięku słyszanego w słuchawkach (głos nauczyciela, audycja) i własnego głosu na dwóch oddzielnych ścieżkach
    • odtwarzanie nagrania w różnym tempie -pozwala na dokładne wsłuchanie się i odwzorowanie danego zwrotu
    • graficzne wykresy przebiegu dźwięku (oscylograf) do porównywania ścieżek np. własnego, nagranego głosu i oryginału;
    • zakładki służące do zaznaczenia fragmentu audycji, który chcemy powtarzać
    • włączenie i wyłączenie własnego podsłuchu
  • indywidualna regulacja siły głosu w słuchawkach przez nauczyciela i uczniów
  • tworzenie list obecności uczniów
  • przyporządkowanie uczniów z listy do numerów stanowisk
  • włączenie lub wyłączenie podsłuchu własnego uczniów
  • dystrybucję do max 8 dowolnych kanałów dźwiękowych do oddzielnych grup
  • nakładanie dźwięku- uczeń w słuchawkach słyszy dźwięk emitowany z magnetofonu (lub innego źródła) oraz jednocześnie głos nauczyciela objaśniającego daną audycję
  • dystrybucję dźwięku z komputera lektora do stanowisk uczniów
  • przełączanie źródła dźwięku
  • rejestracja dyskusji uczniów na twardym dysku za pośrednictwem magnetofonu cyfrowego

Konfiguracja

Jednostka centralna

Jednostka centralna systemu językowego ze zintegrowanym wzmacniaczem stereo.

Jednostka centralna cyfrowej pracowni językowej Mentor PC PRO, całość w obudowie rack, umieszczona w szafce sprzętowej biurka lektora. Centralka nie posiada klawiatury. Pracownia Mentor PC PRO może być obsługiwana tylko z komputera PC (lub tablicy interaktywnej) za pośrednictwem programu Mentor PC PRO.

Program PC PRO

Program do obsługi laboratorium językowego, zasobny w wiele rozwiązań pomocnych w nauce języka obcego.

Wybrane cechy:

  • dzielenie uczniów (układanie w grupy) na dowolnie konfigurowane pary lub trójki lub czwórki; kto z kim ma być w grupie dyskusyjnej – o tym decyduje nauczyciel (rozmieszczenie stanowisk nie może stanowić przeszkody)
  • Drag&Drop – tworzenie i edytowanie grup polega na przeciąganiu ikonek uczniów z listy w odpowiednie miejsca w oknie oprogramowania sterującego
  • możliwość tworzenia grup ręcznie lub automatycznie
  • możliwość podłączenia 8 urządzeń audio z opcją dystrybuowania dźwięku z każdego wejścia do oddzielnej dowolnej grupy (8 grup jednocześnie odsłuchuje INNY program)
  • przyporządkowanie dowolnego ucznia z listy do dowolnego stanowiska
  • regulacje głośności po dwukrotnym kliknięciu na ikonkę
  • lista obecności może być „zadokowana”, „pływająca” lub „ukryta”
  • panel do sterowania głośnikiem sali
  • panel szybkiego dostępu do zewnętrznych aplikacji do nagrywania i odtwarzania dźwięku

Więcej w specyfikacji.

Oprogramowanie PCPRO-MC

Pracownie językowe Egis Mentor(dla lektora i uczniów – licencja na wszystkie stanowiska)

Oprogramowanie dwuścieżkowego magnetofonu cyfrowego PCPRO-MC to niezależne od programu PC PRO,narzędzie do pracy z językiem obcym przeznaczone dla uczniów. Program dedykowany do sal językowych wyposażonych w komputery na wszystkich stanowiskach uczniowskich.

Pod kierunkiem lektora lub samodzielnie uczeń może realizować funkcje niespotykane w innych, konkurencyjnych rozwiązaniach, np:

  • dwie ścieżki rejestratora dają możliwość jednoczesnego odsłuchiwania audycji i nagrywania własnego głosu; funkcjonalne i innowacyjne rozwiązanie wspomagające naukę fonetyki
  • „trener wymowy” – graficzne przedstawienie przebiegu dźwięku i porównanie z oryginałem; niezastąpiona funkcja przy nauce poprawnej artykulacji.
Słuchawki GMH D 8.400 D

Pracownie językowe Egis MentorSłuchawki z mikrofonem dynamicznym – rekomendowane do użytku w szkole z uwagi na jakość i niezawodność.
Wysoka odporność na mechaniczne uszkodzenia.
5 lat gwarancji.

  • mikrofon dynamiczny, kierunkowy doskonale „zbiera” głos bezpośrednio z ust, bez ryzyka jego zniekształcenia
  • elastyczne słuchawki idealnie dopasowują się szczelnie kryjąc ucho i tłumiąc głosy rozmów, nie powodując ucisku głowy.
Słuchawki BL-888

Pracownie językowe Egis MentorSolidne i komfortowe słuchawki wokółuszne z dużymi wentylowanymi nausznikami. Odporne na mechaniczne uszkodzenia. Optymalne rozwiązanie dostosowane do potrzeb i możliwości szkolnych. 5 lat gwarancji.

Występują w dwóch wariantach:

  • z mikrofonem dynamicznym kierunkowym
  • i pojemnościowym kierunkowym;

Wyposażenie opcjonalne

Monitor dotykowy Full HD

Pracownie językowe Egis MentorMonitor dotykowy umożliwia dotykową obsługę funkcji pracowni, szybko, intuicyjnie i komfortowo. Monitor multi-touch doskonale sprawdza się w szeregu zastosowań związanych z obsługą interaktywnych aplikacji.

Instalacja na biurku:

  • wersja wbudowana- na życzenie klienta możemy wbudować monitor na stałe w blat
  • wersja mobilna – bez stałego mocowania- jest bardziej estetyczna i ergonomiczna. Użytkownik ma możliwość przemieszczenia monitora oraz dogodnego ustawienia ekranu, w zależności od kąta patrzenia i intensywności światła.
Rejestrator cyfrowy DVR-101

Pracownie językowe Egis MentorCyfrowy rejestrator audio – niezastąpione urządzenie dla lektora do prowadzenia dynamicznych i bogatych merytorycznie zajęć.

  • rejestracja bezpośrednio na karcie pamięci SD lub USB
  • umożliwia kopiowanie pamięci masowych i usunięcie aktualnie słuchanego utworu
  • obsługa również z pilota
  • wyposażony w kartę SD

Doskonale sprawdzają się też jako wyposażenie pulpitu ucznia.

Pętla induktofoniczna

Pracownie językowe Egis Mentor

 

Umożliwia ona osobie niedosłyszącej odbiór wyraźnego dźwięku poprzez cewkę telefoniczną (T), w którą wyposażony jest niemal każdy aparat słuchowy.

Słuchawki bezprzewodowe z mikrofonem

Pracownie językowe Egis Mentor

Słuchawki dla nauczyciela z dwukierunkową transmisją radiową. Umożliwiają odsłuch i nadawanie bez konieczności połączenia kablowego.